Przetwornik HD OMNI

Informacje ogólne

  • Wysoka klarowność sygnału audio i ultra niska latencja dzięki najnowszej konwersji A/D i D/A
  • Wysokiej jakości, nisko-szumowe I/O
    • 2 wysokiej klasy, cyfrowo kontrolowane przedwzmacniacze mic/DI
    • 4 wejścia liniowe
    • 8 wyjść liniowych z prawdziwym analogowym wzmocnieniem
  • Wszechstronne cyfrowe I/O z konwersją częstotliwości próbkowania
    • 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
    • 2 x 8 kanałów AES/EBU I/O
    • 2 kanały S/PDIF I/O
  • Kompletna integracja z Pro Tools|HD dla pełnej kontroli routingu, miksowania i odsłuchu
  • Obsługuje 4 x 8 analogowych strumieni audio, lub 8 x 8, w tym cyfrowych
Uwaga: By móc korzystać z tego interfejsu konieczna jest wersja oprogramowania Pro Tools HD 8.1 lub wyższa.
 
















Cechy

Poszukiwana jakość dźwięku, teraz dostępna

Dzięki HD OMNI można podłączyć mikrofony, instrumenty, liniowo podłączany sprzęt i cyfrowe urządzenia, przechwycić każdy niuans materiału audio w doskonałej jakości oraz wybrać sposób monitoringu miksu.

  • Wysoka klarowność sygnału audio i ultra niska latencja dzięki najnowszej konwersji A/D i D/A
  • Wysokiej jakości, nisko-szumowe I/O
    • 2 wysokiej klasy, cyfrowo kontrolowane przedwzmacniacze mic/DI
    • 4 wejścia liniowe
    • 8 wyjść liniowych z prawdziwym analogowym wzmocnieniem
  • Wszechstronne cyfrowe I/O z konwersją częstotliwości próbkowania
    • 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
    • 2 x 8 kanałów AES/EBU I/O
    • 2 kanały S/PDIF I/O
  • Obsługuje 4 x 8 analogowych strumieni audio, lub 8 x 8, w tym cyfrowych
  • Niezależne kierowanie sygnału audio  z aplikacji Pro Tools dzięki mikserowi o 14 wejściach i nieustannym monitoringu
  • Kompletna integracja z Pro Tools|HD dla pełnej kontroli routingu, miksowania i odsłuchu
  • Monitoring poziomu sygnału i wygładzanie dźwięku dzięki Curv, nowemu, wbudowanemu limiterowi
  • Odsłuch miksów w dowolnej ilości kanałów, od stereo do 7.1
  • Lepsza komunikacja dzięki śledzeniu materiału poprzez cue path
  • Synchronizacja dzięki dedykowanemu Word Clock i Loop Sync I/O
  • Kompaktowa, montowana do racka obudowa 1U
  • Połączenie z Pro Tools|HD poprzez DigiLink Mini (kabel i zasilacz dołączone)

Nagrywanie, miksowanie i monitoring, wszystko w jednym

Nie ma potrzeby przesyłania sygnału audio przez liczne urządzenia – z HD OMNI można robić wszystko w obrębie pojedynczego urządzenia mieszczącego się w rack, oszczędzając pieniądze i przestrzeń. Dzięki temu, że HD OMNI jest niejako centralnym elementem w studio można użyć go do wysokiej jakości nagrań instrumentów i wokalu, jednocześnie oferując artystom wstępne miksy i monitorować nagranie poprzez dyskretny miks. W przypadku projektów post-produkcyjnych HD OMNI nie tylko oferuje możliwości overdubbingu i nagrań Foley, ale także monitoring w surround do 7.1, a także przepisywanie miksów z konfiguracji 7.1 do dowolnej innej.

Wszystko czego brakowało, teraz słyszalne

Podnosząc poprzeczkę w dziedzinie pracy nad materiałem audio HD OMNI wyposażone jest w konwertery A/D i D/A, zatem można osiągnąć najwyższą rozdzielczość, szeroką dynamikę, bardzo niskie zakłócenia oraz absolutnie najniższą możliwą latencję w projektach. Otrzymuje się także wbudowany konwerter częstotliwości próbkowania oraz soft clip, by nie musieć się martwić o jakość rejestrowanego materiału. Użycie Curv, nowego, wbudowanego limitera, przechwytującego wszystkie zbyt głośne elementy zapewni spokojną pracę bez obaw, że sygnał będzie za mocny.

Pełna elastyczność monitoringu

Bez względu na to czy prowadzimy odsłuch w stereo czy surround, monitorujemy osobiście czy potrzebujemy skonfigurować odrębny miks dla kogoś innego, lub też odsłuchiwać materiał na słuchawkach czy dużych głośnikach, wszystkie te możliwości są dostępne poprzez HD OMNI. Miks i monitoring w konfiguracji do 7.1 (z redukcją do stereo). Możliwość odsłuchu jak miks brzmi na różnych głośnikach dzięki opcji głośników głównych (Main) i zamiennych (ALT). Dostępna konfiguracja miksu wstępnego dla artystów. Lub przygotowanie tylko dla siebie miksu na słuchawki.Nie ma nawet konieczności włączania Pro Tools – czy nawet komputera – HD OMNI oferuje wbudowany, dostosowywalny mikser, o 14 wejściach i nieustannym monitoringu, zatem można monitorować zewnętrzne źródła, jak klawiatury, automaty perkusyjne, cyfrowe odtwarzacze dźwięków niezależnie z zestawu nagraniowego.

Praca z Pro Tools i innymi

HD OMNI i inne interfejsy serii Pro Tools HD kompletnie integrują się z aplikacją Pro Tools|HD, zatem zapewniają maksymalną wydajność, stabilność i kontrolę nad wejściami, wyjściami, kierowaniem sygnału oraz monitoringiem bezpośrednio z interfejsu aplikacji Pro Tools. Oferuje także lepszą jakość produkcji oraz elastyczność pracy, niż w przypadku poprzednich wersji interfejsów Pro Tools. W przypadku potrzeby użycia interfejsu i sprzętu Pro Tools HD z inną stacją roboczą, można to także zrobić, ponieważ wszystkie systemy Pro Tools obsługują sterowniki Core Audio i ASIO.

Dodatki

HD OMNI współpracuje z następującymi systemami audio:

  • Zakwalifikowany przez Avid system Pro Tools z oprogramowaniem Pro Tools|HD 8.1 lub wyższym
  • Zakwalifikowany przez Avid system Pro Tools z oprogramowaniem kompatybilnym z Core Audio lub ASIO

Specyfikacja

Wejścia analogowe   4
Wyjścia analogowe 8
Wejścia mikrof/instr 4 (2 jednoczesne)
Wzmocnienie sygn, mikr. 65 dB
Wyjście słuchawkowe 1
Formaty odsłuchu 7.1, 7.0, 6.1, 6.0, 5.1, 5.0, QUAD, LCRS, LCR 2.1, stereo, mono
Wybór odsłuchów 2 zestawy
Mikser 14 kanałów wejścia do dwóch konfigurowalnych zgrań wielokanałowych
AES/EBU wej/wyj 2 x 8
AES SingleWire (192kHz) tak
SPDIF wej/wyj 2
ADAT wej/wyj 8
SIMUX SIMUX II i IV
SRC AES SPDIF (wejścia koncentryczne RCA i optyczne)
WorldClock wej/wyj              1wej + 1wyj
LoopSync wej/wyj 1wej + 1wyj
Funkcja Curv tak
Funkcja SoftClip tak
Złącze cyfrowe DigiLink Mini
Wymiary obudowy 1U rack 19"
Wejścia mikrofonowe
Pasmo przenoszenia 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB)
Dynamika 118dB (A-ważone)
THD+N -11dB (0.00028%)
CMRR -93dB
Wejścia liniowe
Pasmo przenoszenia 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB)
Dynamika 118dB (A-(ważone)
THD+N -11dB (0.00039%)
Wyjścia liniowe  
Pasmo przenoszenia 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB)
Dynamika 120dB (A-(ważone)
THD+N -108dB (0.00039%)
Poziom wyjściowy linii +10dBU lub +24dBu-40dBu +10dBu (z krokiem 0.1dB)
Wyjście słuchawkowe
Pasmo przenoszenia 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB)
Dynamika 120dB (A-(wazone)
THD+N -107dB (0.00045%)

 

Cennik

brak pozycji w cenniku